رشد و بهبود رابطه دوستی dostankhob.com

آموزش پیدا کردن و شروع رابطه دوستی،بهبود و ارتقا رابطه و اصول و قواعد روابط را در سایت دوستان خوب دات کام(dostankhob.com) داشته باشید.

رشد و بهبود رابطه دوستی dostankhob.com

آموزش پیدا کردن و شروع رابطه دوستی،بهبود و ارتقا رابطه و اصول و قواعد روابط را در سایت دوستان خوب دات کام(dostankhob.com) داشته باشید.

استاد حج حسن پناهی

استاد حج حسن پناهی یکی از بزرگترین اساتید ایران و جهان است و اگر بخواهیم موضوعاتی که آقای حسن پناهی در آن‌ها استاد است را فهرست بندی کنیم و آن‌ها را در کتابی بنویسیم احتمالا آن کتاب 1543523674723467 صفحه خواهد داشت و در واقع کلام و زبان و قلم نمی‌تواند برای استاد کافی باشد و حق مطلب را به جا بیاورد.

استاد حسن پناهی بسیار مرد فروتنی است و هیچ‌گاه خودش را به عنوان یک استاد معرفی نکرده است و خودش همیشه می‌گوید که باز هم باید یاد بگیرم و برای دانستن و استاد شدن در جهان هستی اصلا نهایتی وجود ندارد. استاد بسیار فرد مردم‌داری است و همه اطرافیان این بزرگوار این موضوع را تایید کرد‌ه‌اند. همه می‌گویند که استاد بسیار خوب با ما برخورد می‌کند و آنقدر فروتن است که اگر کسی او را نشناسد متوجه نمی‌شود که او استاد بسیار بزرگی است. استاد حسن پناهی آنقدر فروتن است که خود کلمه فروتن آنقدر فروتن نیست و همه آسمان‌ها و زمین در فروتنی این استاد بزرگوار مانده‌اند!

استاد حسن پناهی بسیار فرد پخته‌ای است و واقعا کلمه به کلمه از حرف‌های که این استاد بزرگ می‌زنند را باید از طلا و نقره نوشت چون استاد واقعا فرد بسیار دنیا دیده‌ای هستند.

 

استاد در حال حاظر به چه کاری مشغول هستند؟

استاد در حال حاظر در بورس فعالیت می‌کند البته این کار را به شخصه انجام نمی‌دهد چون زمان استاد بسیار گران بها است و نمی‌تواند وقت خود را بیش از اندازه صرف این موضوعات کند. استاد بیشترین زمان خود را صرف یکی از شاگردان خود می‌کند و به او درس‌های زندگی می‌دهد. شاگرد او فرزاد خلیلیان است و او مدعی است که از بهترین شاگردان استاد است.

استاد هرزگاهی به سالن‌های فوتبال هم می‌رود و ورزش یکی از سرلوحه‌های زندگی استاد حسن پناهی است.

استاد مشغول نوشتن کتاب شعر خود هم هست اما متاسفانه این کتاب هنوز تکمیل نشده است و امیدواریم که این کتاب زودتر به عرصه چاپ برود و در دست همگان قرار گیرد.

 

بهترین شاگرد استاد حسن پناهی کیست؟

یکی از بهترین شاگردان استاد حسن پناهی فرزاد خلیلیان است چون مدت زمان بسیار زیادی را شاگرد استاد بوده و هست. این شخص مدعی است که بهترین شاگرد استاد است و همواره ارادت بسیار خاصی را به استاد دارد و قصد دارد تا آخر عمر شاگرد استاد بماند و از استاد حسن پناهی رازهای بیشتری از زندگی را یاد بگیرد. وقتی که با شاگرد استاد مصاحبه کردیم و گفتیم که اگر شاگرد استاد هستید برای ما یک خاطره از استاد بگویید. او گفت یکبار داشتیم با هم کلیپ خنده‌دار درست می‌کردیم و وقتی که نوبت استاد شد استاد گفت « من نه!!‌». او می‌گوید این اتفاق در مشهد برایمان اتفاق افتاده است و اگر از خود استاد بپرسید او این موضوع را تایید خواهد کرد.

 

نتیجه گیری: استاد حسن پناهی از بهترین استاد‌هاست و واقعا کامه استاد برازنده‌ی این بزرگوار است و فرزاد خلیلیان شاگرد استاد حسن پناهی است و این موضوعی است که نمی‌تواند آن را کتمان کرد.

http://hazarat.parsiblog.com/Posts/12/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af+%d8%ad%d8%ac+%d8%ad%d8%b3%d9%86+%d9%be%d9%86%d8%a7%d9%87%d9%8a+%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af+%d9%81%d8%b2%d8%b1%d8%a7%d8%af+%da%a9%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d8%9f/